My Copywright

MyFreeCopyright.com Registered & Protected Visit Dorka Reyes Store At Zazzle
make custom gifts at Zazzle
There was an error in this gadget

Thursday, April 29, 2010

God is in me I am In God Dios está en Mi yo Estoy en El



God is in me and I'm at it.I see through the eyes of God.My eyesight is perfect.I just see love compassion, justice and truth.I think with the mind of God.My mind is perfect.I think just in  beauti, in  abudance , in perfection, in  the light, in purity, in the positive, in happiness, in the  infinite, in the  universal, on the whole.I am one with God and one with the universe.I am present here and nowOnly this time matters.I am happy here and now and God is with me and is happy. ♥ ♥ ♥
Dios esta en mí y yo estoy en él.
Veo con los ojos de Dios.
Mi vista es perfecta.
Veo solo amor compasión, justicia y verdad.
Pienso con la mente de Dios .
Mi mente es perfecta.
Pienso solo en lo bello, en lo abundante, en lo perfecto, en lo iluminado, en la luz, en la pureza, en lo positivo, en lo alegre, en lo infinito, en lo universal, en el todo.
Soy una con Dios y soy una con el Universo.
Estoy presente aquí y ahora
Solo me importa este momento.
Soy feliz aquí y ahora y Dios esta conmigo y es feliz. ♥♥♥

No comments: