My Copywright

MyFreeCopyright.com Registered & Protected Visit Dorka Reyes Store At Zazzle
make custom gifts at Zazzle
There was an error in this gadget

Thursday, January 13, 2011

Mi vida es un reflejo- My life is a reflection




Todas las personas de mi Vida son un reflejo de una parte de mí.
Los seres que amo reflejan mis aspectos amorosos.
Las personas que me caen mal reflejan
 esas partes mias que necesitan curación.
Todas las experiencias de la vida son oportunidades
 para crecer y sanar.
 Las personas en mi Vida son verdaderos reflejos míos, y me brindan la oportunidad de crecer y cambiar. 

All people in my life are a reflection of a part of me.
The beings that reflect my love loving aspects.
People who dislike me reflect
these parties truly in need of healing.
All life experiences are opportunities to grow and heal.
The people in my life are true reflections of me, and give me the opportunity to grow and change.

No comments: